چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 244026
۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۲

دهمین شماره نشریه «حلقه وصل» از سوی دبیرخانه ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه منتشر شد.

به گزارش سرویس علمی – فرهنگی مرکز خبر حوزه، دهمین شماره نشریه خبری- تحلیلی «حلقه وصل»از سوی دبیرخانه ستاد همکاری وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه منتشر شد.

نشریه «حلقه وصل» در شماره اخیر خود در گفت و گویی با آیت الله احمد بهشتی موضوع پیدایش مدارس جدید و جدایی آنها از حوزه و شائبه تعارض علم و دین را مورد بررسی قرار داده است.

برگی از دفتر آفتاب « صف مقدم، معلم است» شامل بیانات مقام‌معظم‌رهبری در دیدار با معلمان، اثر تربیت در قلب نوجوان، گزارش دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش با مراجع عظام از جمله عناوین دهمین شماره این نشریه است.

بیانات آیات عظام صافی‌گلپایگانی، مکارم‌شیرازی و نوری‌همدانی در دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش، معرفی مرکز تخصصی مهدویت، چهارمین هم‌اندیشی دبیران کمیته‌های ستادی و اخبار دبیرخانه ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش از دیگر عناوین ماهنامه «حلقه وصل» به شمار می‌رود.

گفتنی است علاقمندان برای ارتباط با دفتر نشریه «حلقه وصل» می‌توانند به نشانی قم، میدان جانبازان، خیابان شهید فاطمی(دورشهر)، بین کوچه 4 و 6، پلاک 46، دبیرخانه «ستاد همکاری‌های وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه» مکاتبه و یا با شماره تلفن 7830042-7830043 با پیش شماره 0251 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha